poniedziałek, 19 września 2016

Wyjaśnienie?

Witajcie kochane!

Uznałam, że wypadałoby powiadomić Was czemu rozdziału nie ma aż tak długo. Jakaś malutka część z Was być może na niego czeka i głupio mi zostawiać Was z taką niewiedzą. Otóż czy rozdział się pojawi - tak. Kiedyś na pewno, ciężko mi powiedzieć kiedy. Być może w grudniu, być może w maju. Sama tego nie wiem, rozdział jest w trakcie pisania. Lecz kompletnie brak mi weny, szkoła zabiera mi mnóstwo czasu, a te resztki które mi zostają poświęcam kompletnie innemu światu. Bardzo odległemu od świata piłki nożnej czy skoków narciarskich. Do tego mam pewne problemy osobiste. Więc jestem zmuszona chwilowo opuścić świat bloggera, ale wrócę. Chociaż z jednym rozdziałem, ale na pewno wrócę.

Powodzenia!


Pozdrawiam cieplutko♥

3 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy, obawiałam się, że wyjaśnienie będzie gorsze. Bałam się, że zawieszasz bloga na zawsze, że nie planujesz powrotu. Ale na szczęście się pomyliłam.
    Nieważne kiedy, ja będę. Przynajmniej taki mam zamiar. Więc wróć.
    No i powodzenia w szkole i życiu prywatnym.
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się ułożyło i byś szybko na dobre do nas wróciła. :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń