środa, 4 maja 2016

Bohaterowie


Zofia Kamińska 

„Ból przyćmił strach, a ciemność uśmierzyła ból..”


 

 Robert Lewandowski 

„Ja w Polskę mamo tak bardzo wierzę i w świętość naszej sprawy..”


Wojciech Szczęsny
„Z podziemia niczym szept, pojawiła się nadzieja na wolność..” 

 Marco Reus


„Zostaliśmy wychowani i zmuszeni do posłuszeństwa. I tak maszerowaliśmy bez entuzjazmu, mając świadomość, iż czynimy swoją powinność.” 


 Mario Goetze 


„Heil Hitler!”


Andreas Wellinger 


„To będzie długa wojna.” 


Coś nowego. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jak większość z Was zdążyła zauważyć akcja rozgrywa się w trakcie wojny. Dokładniejsze daty będę podawać przy każdym rozdziale, na wstępie chcę przeprosić za wszelkie niezgodności z prawdą. Jestem umysłem ścisłym i historii po prostu nie potrafię się uczyć mimo szczerych chęci. Dużą część informacji zmieniam oczywiście na rzecz opowiadania. 

Dodałam małą część bohaterów, ale żeby Was nie zawalać ich ilością. Resztę bohaterów będę dodawać w miarę pojawiania się ich w trakcie opowieści. 

2 komentarze:

  1. Wojna ... nie wiem czy uda mi się przez to jakoś przejść, bo nie za bardzo lubię takie wątki, ale postaram się bardzo ! Bohaterowie bardzo przyjemni, ale no podpis pod Mario ... przemilczę to ... Robert <3 kocham go bardzo, ale to bardzo, ale tak bez Ani trochę dziwnie będzie. Przyzwyczaiłam się do nich jako pary i nawet na jednym swoim blogu, gdzie on jest z inną czuję niedosyt. Zobaczymy co wymyśliłaś ! Lece na prolog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi bohaterzy,zwłaszcza Robert :D I jeszcze historyczne,matko uwielbiam historie :) Zacięta walka dwóch odmiennych swiatów ! Lece czytać !

    OdpowiedzUsuń